Home | Achtergrond | Login | Respons |
FAQ
| Contact | JOB
Veelgestelde vragen (FAQ)
 Waarom zou ik als instelling mee willen doen aan de JOB-monitor 2018?

 Kan een niet-bekostigde instelling (NBI) ook deelnemen aan de JOB-monitor?

 Welke kosten zijn er aan deelname aan het onderzoek verbonden?

 Hoe kunnen labels worden aangeleverd?

 Welke informatie zit al in het BRON-bestand van DUO?

 Hoe maak ik mijn studenten enthousiast voor het invullen van de vragenlijst?

 Hoe kan ik studenten benaderen die niet op school zijn?

 Worden er door DUO gedurende het onderzoek weer rappels aan de studenten verstuurd?

 Kan ik de vragenlijst ook schriftelijk bij mijn studenten afnemen?

 Tot wanneer kunnen studenten de vragenlijst invullen?

 Hoe kan ik de respons van mijn instelling volgen?

 Hoeveel studenten moeten minimaal meedoen aan het onderzoek om een betrouwbaar beeld van de studenttevredenheid te geven?

 Draait de enquête ook op mobiele telefoons en tablets?

 Hoe kunnen studenten inloggen op de vragenlijst?

 Hoe wordt de privacy van studenten gewaarborgd wanneer zij inloggen met hun naam, geslacht en geboortedatum?

 Kan ik eigen vragen aan de vragenlijst toevoegen en welke kosten zijn daaraan verbonden?

 Op welke manier krijgen instellingen de resultaten teruggekoppeld?

 Is het ook mogelijk om gedurende de landelijke dataverzameling resultaten te ontvangen?

 In de vorige metingen werd gewerkt met weging van de resultaten. Hoe werkt die weging precies?

 Ik heb nog geen inlogcode ontvangen, hoe kan dat?

 Wat moet ik doen wanneer er op grote schaal inlogproblemen zijn?

 Waar kan ik terecht met al mijn andere vragen?